Min LILLA syster

Snart är det dax!!

I nio månader har vi alla väntat med spänning och förundransvärt följt min syster under hennes graviditet. Vi har sett henne kräkas, akut handlat kläder och få den där kända lystern som alla bliviande mammor får! Och underbart har det varit hela vägen.....men snart är det slut eller ska jag kanske säga att snart börjar det?!

Lördagen den 16 december är The D day, då är hon beräknad att föda, åhh gud vad jag längtar!

Hon är så underbar min syster och hon växer in i rollen som mamma mer och mer för varje dag...jag blir stolt över henne! Trots att jag är stora syster och har blivit snuvad på min rätt att faktiskt vara först!!!! :)


105754-39
 (Vackraste magen i världen)


Kommentarer
Postat av: Jennie

Vad fint du har skrivit om mig. :) imorgon är det dags men det verkar som om det kommer att dröja. Barnmorskan tippade på att det skulle ske innom en vecka i alla fall. vi får hålla tummarna att det blir innan julafton i alla fall. Vi ses snart Älskar dig hur mycket som helst du är världens bästa syster och jag saknar dig massor..... Massa julkramar

2006-12-15 @ 12:46:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback