Äntligen

Så då var det äntligen dax för Skåne och min älskade familj. Jag tog flyget hem redan i torsdags och redan när jag satte min fot utanför planet fick jag den bekanta känslan i kroppen.....jag kan andas! Det är lika underbart varje gång man kommer hem....det är en annan luft i Skåne och den är mycket skönare att andas :) flummigt jag vet! Att kunna se så långt ögat når över vidderna bidrar nog också till den känslan!!
Jag åkte iaf raka vägen till min söta gravida syster Jennie och hennes pojkvän David. Dom har precis flyttat till en liten nybyggd sommarstuga där deras barn (min systerson/dotter...mkt stolt framtida moster) ska få tillbringa sin första tid i livet. Kan verkligen se den lilla perfekta familjen där!!

Fredagen tillbringade jag med att titta påderas framtida 
barnvagn och allt som hör till med mamma och Jennie. Kliar i fingrarna att handla en massa men det råder köpförbud än så länge :(
Fredag kväll träffade jag världens bästa tjejer.....Josefin och Josefin! Vi var ett gäng som åkte till Byakrogen i Österslöv. Vi åt och drack i mängder!!!!!! 

105754-26

Hela gänget....gud vad trevligt vi hade!!

105754-27

Jossa har lite svårt för att bestämma sig....hmmm.....vin, öl eller skumpa! Gissa om vi hade huvudvärk dagen efter!!

Sov hos Jossa den natten och satt uppe o pratade och passade på att umgås en massa.......Gud vad jag saknat henne!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback