Helgen

Denna helgen har varit den bästa helgen på länge!! Min familj har varit här och hälsat på och firat min födelsedag! Dom kom sent i fredags och vi träffades i min lägenhet för att äta smörgåstårta och jag fick öppna mina paket. Fick ett playstation 2 med massa roliga spel till!! Tjohoo! Så nu ska det sjungas och spelas för hela slanten :)))
På lördagen så var vi och åt brunch på Mosebacke (jätte mysigt ställe) och sen gick vi in till stan och stor shoppade! Jag handlade massor på Gina Tricot och min syster handlade sina första babykläder!!! Så roligt....dom har äntligen släppt på köpförbudet! Men samtidigt så vet man inte vad det blir för kön så utbudet är ganska begränsat......det finns en gräns på hur många beiga bodys man kan köpa :D
Dom köpte den sööööötase pyjamasen till julafton dock!! Beige (surprise) med texten Santas litlle helper och små renar på fötterna och en JÄTTE söt ren mössa! Jag längtar till jul och deras bäbis!

På lördag kväll var vi på SVTs 50 års jubileum på Hovet......massa kändisar såg vi!! Bland annat Carola, Grynet och Lena PH.

En väldigt lyckad helg med andra ord.......jag verkligen ÄLSKAR min härliga familj.....vi har sååå kul ihop!

Jag har ju inte berättat om min födelsedagsfika i torsdags....den var också jätte lyckad! Vi satt och snackade skit hela kvällen och åt tårta och massa kakor.......Massa fina presenter fick jag......Marielles present var så söt! Det var de två saker vi har gemensamt kombinerat i ett : ) Ett fia med knuff och hutt spel :D Haha så skön!  


Nu ska jag gå och träna.....mitt nya liv startar nu!


Kommentarer
Postat av: Marielle

Vi ska lätt inviga det någon dag och så hoppas jag att nästa gång du fyller år kommer vi att ha mycket mer gemensamt! Du är så hjärtlig och söt! KRAAAAAM


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback