Lördag - way too tidigt

Igår hade jag som sagt tjejkväll.......så idag är jag bakis :( Det är lördag idag och detta är min enda lediga dag i veckan, den enda dagen jag får sova ut och just denna veckan behövde jag det extra mycket! Vad tror ni händer? Klockan fucking tio ringer det en kund!!!!! Självklart svarade jag inte men dom väckte ju ändå mig *gråt* och nu kan jag inte somna om....
Men vem ringer till någon en lördag morgon kl 10?!?!?! Till sin mäklare dessutom.....jag skulle inte ens ringa någon jag känner så tidigt!!!! Usch för mitt jobb just nu :(
Nu ligger jag iallafall och inväntar mer normala tider att ringa tjejerna som var här igår så jag kan fylla alla luckor och få en hum om vad som hände igår :)))))
Mycket vin och rom o cola (light) blev det! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback