Oj oj oj...

...vad duktig jag har varit! Idag har jag bakat för hela slanten och är nu äntligen klar! (KL. 23.18!!)

Jag kan väl erkänna att jag inte är någon van bagare och har nog aldrig bakat kanelbullar tidigare....vilket Anna fick erfara för hon fick guida mig via telefon stora delar av bakningen.....dels fick jag skicka några mms för att få bekräftat att degen var tillräckligt slät och att kanelbullarna var tillräckligt stora, hahaha! Stackare!

Förutom kanelbullar gjorde jag mina kända chocolate chip cookies.....ett äkta recept som jag fick med mig från USA....dom är helt underbara!

Har ser ni mina bakverk.....visst ser det gott ut?!?!

105754-33105754-34

Nu undrar ni kanske varför jag bakar?!??!! Jo det är nämligen så att imorgon fyller jag år! Hela 25 jordsnurr (vaddå jag söker brev vän och är 12 år :D) så jag ska bjuda på fika med bullar och tårta, till alla som vill komma!

Nej nu måste jag gå och sova så det blir morgon så Johan kommer med frukost på sängen till mig ;)

Jag älskar födelsedagar!!!! 

Kommentarer
Postat av: Marielle Eriksson

Ser sååå smarrigt ut! HJÄRTLIGT GRATTIS på din födelsedag!
Vi ses ikväll! KRAM


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback