Tjejkväll

Idag är det fredag....skööönt!
Jag har haft en hektisk vecka och knappt hunnit sova något så jag är riktigt trött idag......men som sagt idag är det fredag.....skööönt! Istället för att lägga mig i sängen det första jag gör som min kropp skriker att den vill göra ska jag hålla i en tjejkväll i min fina lägenhet. Några stycken söta och snälla tjejer ska samlas hos mig med vin i mängder. Så ikväll ska det skvallras, ältas och analyseras hela natten lång!

....och går allt som det brukar så står vi på något uteställe på stureplan vid ett tiden och spanar på killar som vi tillängnat timmar till att bojkotta.....hahahahaa! Vem säger att vi tjejer är tvetydiga?!??!

Kul kommer vi ha iallafall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback