Fullspäckad helg!!

Vilken toppenhelg jag haft!!
Började fredagen med lite "fest" hemma hos Anna. Vi var ett gäng tjejer som skulle spela lite spel....det slutade med galen kareoke a lá girls only, massor med drinkar och en mycket galen kväll på
solidaritet.
Ojojojoj....vad fulla vi vart! Men kul hade vi.....
Raglade hemåt vid 4 tiden och stupade i säng för att vakna igen några timmar senare av telefonen och en pojkvän som tjoar att jag måste gå upp för vi ska till Tom Tit! Just det tänkte jag med en sprängande huvudvärk och tackade min lyckliga sjärna att jag fortfarande var så full att jag inte mådde dåligt! Rusade iväg...köpte frukost macka och en stooor Latte!

Väl på Tom tit hade vi jätte roligt!!! Gud vad mycket sjuka saker det fanns där....

Som den här fläkten som visade hur hårt det blåste vid svår storm......


105754-24

Nathalie och Celine väger så lite så dom blåste nästan bort!

På kvällen var vi ute o käkade ett helt gäng! Henke och Melissa var nämligen i stan så vi passade på....kul att träffa alla gamla klasskompisar. Det blir så sällan nu för tiden när alla jobbar alltid!


Kommentarer
Postat av: celine

den är jätte bra specielt när jag och nathalie är med :) skulle vara kul om du jag och nathalie kunde göra något någon gång eller hur ??

2009-06-15 @ 16:45:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback