John Tucker must die

Igår hade jag en supermysig kväll!! Jag och min kära vän Anna bestämde att vi skulle hitta på något eller rättare sagt jag ringde Anna och sa: Anna vi ska hitta på något ikväll jag är sjukt uttråkad. Sag o gjort!
Eftersom Anna just nu är världens fattigaste och jag är en allmänt dålig kompis så fick denna kvällen bli min födelsedagspresent till henne (notera att hennes fördelsedag var i mitten av juli!!!) anyway.....

Vi inledde kvällen med att gå in till stan i den halv varma sensommarkvällen! Därefter åt vi middag på mitt bästaste ställe som heter Wokhouse o ligger på Regeringsgatan. Där satt vi o snackade skit.....massa tjejsnack! Sen bar det av till bion där vi skulle se en av mig egenhändigt vald film :)
John Tucker must die tror Anna är en av dom få som står ut med mina chick flicks :)))) Men guuuud vad snygg John Tucker var!!!!!! O guuuud vad jag tyckte filmen var bra....en riktigt må bra film som man är lite kär i när man går därifrån......

105754-14

Det är samma kille som var trädgårdsmästare i Desperate housewifes och som Garbirella strulade runt med!!
Jesse Metcalfe........vilken kille :P


Nu ska jag återgå till mitt drömmande!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback