Sir A Cardley

Min dagens ros går till min underbara vän Alex.......Han är så gullig fastän han är sjukt ärlig, ibland negativ och har som nöje att stressa upp mig (bara för skojs skull). Trots allt det så är han sååå bra.....han lyssnar tålmodigt på mig när jag behöver prata, skäller på mig när jag är löjlig (ibland behöver man höra sanningen) och får mig att må lite bättre när inte allt är som det ska. Dessutom har vi sjukt roligt tillsammans som på kräftskivan när vi trängdes i en extrasäng och sjöng (läs skrek) till Robbie Williams "Make me pure" och försökte övertyga varandra att vi kunde texten! Så tack och puss till honom! 

105754-21

Ps. Dessutom vet han precis hur jag vill ha mitt kaffe......  :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback