Sorgligt

Jaha....då ligger man här i soffan.....själv......en fredagskväll kl 00.24!! Sorligt.....men jag har faktiskt hunnit vara ute på galej o hunnit hem igen. Vi (hela kontoret) var på fördrink hemma hos David i hans enorma trea mitt i stan som han bor alldeles ensam i (avundsjuk) fast jag har det bra i min mini tvåa på 40 kvm jag också....he! Efter fördrinken drog vi vidare till Grönan o körde 5 kamp....tjejerna mot killarna!! Killarna vann tyvärr men jag är mycket stolt över mina 360 p på Woody (slå på stockar som sticker upp)!! Sen blev det middag på tyrol (www.tyrol.se) där det var fullt ös med musik, mat och öl! Fast jag drack bara cola.....tänkte göra något radikalt o inte vara bakis en lördag. Undra hur det kommer kännas....hmmm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback