Påskhelgen!

Jag har varit i Skåne hela påsken och myst med vänner och familj......det har varit riktigt härligt och energigivande! Känns nästan som man varit ledig en hel vecka eller något!

I fredags var jag på min kära vän Josefins 25-års fest (se bilder på henne längre ner i bloggen) och hennes mammas 55-års fest. Det var en riktigt trevlig fest! Blött blev det och jag måste säga att jossas släkt är helt underbara, festar som ett helt kompani hihi! Självklart hade jag kameran med mig för att föreviga denna milstolpe i hennes liv. När jag plockar upp den ur väskan för att avlossa första bilden så startar den för att sedan dö direkt igen till tonerna...byt batteri....åhhh suck! Så typiskt mig! Så tyvärr blev det inga bilder på denna fest....men gud det hände mycket som kommer leva kvar i minnet ett bra tag! Som till exempel när Jossas galna bror vänder upp och ner på sin mammas syster (50+) som en del av deras bugg nummer!
Eller Jossas kusin som helt galet stutsar runt i hela rummet till varje låt!! 
Jag fick även höra att min insats var ganska minnesvärd då jag halkade (på all utspillt vin) och ramlade mest hela tiden (min skor vill aldrig sammarbeta med mig!). Det var så minnesvärt att Jossas moster till och med ringde dagen efter och frågade hur det var med mig!

Dagen efter denna galna fest tog jag det lite lugnare.....jag mötte nämligen upp Kajsa och Daisy för en uppfriskande promenad på stranden! Och vi hade jätte mysigt! Strålande sol och vindstilla.... En hel timme gick vi där och snackade skit!

Hundarna njöt i fulla drag och Lucky lekte med stackars 12 veckor gamla Daisy så hon blev helt slut!


image73


image74

Lucky vågade sig ut i det iskalla vattnet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback