S.U.C.K

Tillbaka till jobbet en jobbig och fullbokad måndag....är aldrig lätt (varför kan inte alla veckor börja med en tisdag?!) men just denna veckan var det extra jobbigt!! Jag har nämligen precis kommit hem fån en helt underbar weekend i Sälen/Stöten och var inte någonstans sugen på att börja jobba igen!! Man får trösta sig med att det är kort vecka...

Sååå....Sälen! SHIT vad kul vi hade! Vi var ett gäng på sex personer som lämnade huvudstaden för det något kallare Sälen, jag hade bokat kontorets nyinköpta lägenhet i Stöten Mitt.....ett ski in, ski out lägenhetskomplex. Märk att jag är väldigt stolt över att slänga mig med uttryck som ski in, ski out :) Med tanke på att det är andra gången jag vistas norr om arlanda så har jag all rätt att vara stolt...eller hur?
Det är som en helt ny värld där uppe...var, när och hur lärde alla sig att åka skidor utom jag?!?! Jag är rikigt dålig faktiskt och att dessutom kombinera det med en extrem höjdrädsla är inte bra...haha!

Solen sken på oss hela resan och jag måste nog erkänna att jag prioriterade solen framför skidåkningen! Vad jag även prioriterade framför skidåkningen var ju självklart...Afterskin....massa jägermeister och öl.....en eftermiddag köpte killarna förvånansvärt mycket Irish coffee.....men när jag och Lisa vände oss om och såg att den såldes av två väl utrustade blondiner var det inte så förvånande längre :)

Här kommer lite väl utvalda bilder!! 

image71

Jag och Lisa på afterskin.....vi stal kepsen från våra grannar :)

image69

Pojkarna på väg upp í liften!

image70

Hela gänget minus fotografen Johan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback