Ella Filippa Lang

Jag har ju inte hunnit berätta att jag nu har blivit MOSTER....en väldigt stolt sådan :)
Den 21 december kom hon till vår värld......vad förvånade vi blev allihopa när David ringde och berättade att det blivit en liten Ella, vi var nämligen alla fullständigt övertygade om att det skulle bli en pojke!
Förlossningen gick jätte bra och snabbt....så snabbt att min syster Jennie inte ens fick någon bedövning! Stackare!!!! 

Här kommer lite bilder på underverket: 

105754-40

Fin filt hon fått av mig....hennes favorit moster!

105754-42

Här sitter jag med henne på självaste julafton och tittar på Kalle Anka, sååå mysigt!

105754-43

Närbild på Ella

105754-41

Hennes sjukt söta julaftons outfit som vi köpte till henne på Debenhamns när familjen var och hälsade på mig i Stockholm!

Kommentarer
Postat av: Lise

Sötnos där!!

Jag har bloggat för första gånge på flera månader... woho!!

Postat av: Jennie

kan inte fatta att den söta lilla flickan på bilden är MIN.. hi hi masa kramar från syster ( jag och dabid ringer angående dop dag) kram kram

2007-01-14 @ 22:51:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback