God jul och ett gott nytt år!

Håhåjaja då var det över......och jag överlevde detta året också!

Det var ett riktigt sjöslag igår och guuuud vad roligt vi hade! Jag firade nyår i Skåne/Kristianstad på ett uteställe som heter Class. En privat fest för kanske 100 pers och det var såå kul! Och gud vad pengar det gick i baren....jag har fortfarande inte vågat titta på mitt konto :(

Jag tycker om att vara lite notalgisk och djup och jag har en filosofi att det  nya året blir som det är på nyårsfesten....alltså om man står själv på tolvslaget, ingen att pussas med och olycklig så är det så att det kommandet året kommer bestå av största delen av dom känslorna.......

På mitt nyår stod jag med väldens härligaste tjejer och några väl utvalda gulliga killar, jag pussades men min underbara tjejkompisar och tittade på en massa fina fyrverkerier....det tycker jag är en grym start på ett nytt år.....

eller så innebär det att jag kommer vara lesbisk och ingen kille i sikte....och bara vistas utomhus på kvällarna....haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback