Konstigt

Nu har jag fått en av mina djupa tankegångar igen...det händer inte ofta men ibland så :)

Jag som kommer från en liten håla och allt vad det innebär har tänkt mycket på skillanden mellan att bod där och att bo här i Stockholm som jag gör nu....det som stör mig mest av allt är att man inte umgås med varandra på vardagarna här i Stockholm. Varför inte det? Skulle man mot förmodan göra det så är det för att mötas upp på en krog och dricka vin/öl. Inte för att det är något fel på det, faktiskt jätte trevligt, men inte alltid! Varför kan man inte bara träffas helt utan krav och typ äta hemlagad mat, spela ett spel eller bara titta på tv? Varför ska helgen vara enda gången man gör något kul? Varför längtar man hela veckan efter två dagar? Varför kan man inte ha kul på vardagarna också??????????

Konstigt tycker jag att det är iallafall.....så nu ska jag ta vara på de få som jag kan umgås med på vardagarna och sluta gnälla :D

Kommentarer
Postat av: Marielle Eriksson

Jag håller med!!! Jag kommer absolut bjuda in mig på hemlagad mat och dockusåpa så snart jag har installerat mig i min nya lägenhet!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback