Roliga blandade bilder!

105754-44

Vacker bild!!

105754-48

Tre partysugna tjejer!

105754-47

Jossa och Korven skrattar mongolid skratt.....haha

105754-46

Jag provar Josefin fina hatt!

105754-45'

Come on let's twist again!

105754-49

Men Josefin....hånglar du med Fidde ?!??!?!!!!

105754-50

Sista kvällen slutade på sjukhuset....hahaha.....såååå typiskt Korven!

Jag ska berätta vad som hände:
Jag, Jossa, Fidde, Anders och en kille jag inte minns namnet på kom ut från Banken (uteställe i K-stad) ganska runda under fötterna och var inte så sugna på att gå hem och sova. Där står vi sex lite handfallna tills någon kläcker den fantastiska idén att det finns en isbana på torget som vi bara måste prova.
Jätte bra och jätte kul verkligen!!!
Vi stapplar oss ut på isen vi tre tjejer med fina pumps och höga klackar.....mycket bra idé...verkligen!
Jag drog jackpott och blev omkring puttad av Fidde som var förvånansvärt stadig! Korven däremot drog en nitlott och hamnade med Anders.....Dom stod i princip stilla på isen när Korvens ben helt plötsligt försvinner under henne och hon dunsar i isen! Inte nog med det....eftersom hon hade sin älskade mobil i handen så tyckte hon att det var mycket bättre att ta hela smällen med hakan....haha...jag överdriver inte om hennes huvud studsade två decimeter tillbaka!
Vi tjatade på henne att hon skulle åka in till sjukhuset för att iallafall sy såret hon fått, men nej det var inte på tal :)
På morgonen vaknar jag av att min mobil ringer, jag svarar och det är Korven som ringer....från vardagsrummet (notera att jag ligger i sovrummet i en 50 kvm stor lght) med den ynkligaste rösten och säger att hon mår jätte dåligt! Vi åkte i ilfart till sjukhuset och domen blev hjärnskakning! 

Kommentarer
Postat av: Marielle Eriksson

Ops! hehe, det kostar att ligga på topp!!
GOTT NYTT gumman!

Postat av: Jossa

Hahaha.... guuud vad roligt vi hade!!! Tack för flera underbara kvällar..... Älskar dig!!
puss puss

2007-01-09 @ 17:36:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback