Stockholm

Ja då var man hemma i storstaden igen......det känns bra faktiskt....riktigt bra....
Jag har varit nere i Skåne nu i lite mer än två veckor och det har varit helt underbart att få umgås med vänner och familj så länge! Hade en toppen julafton och en riktigt rolig nyårsfest!! Jag har tagit det lugnt så länge nu att det ska bli riktigt kul att börja jobba igen imorgon! Det är väl ett gott tecken?! Det känns som det iaf!

Det gick väldigt smidigt hem....körde hela vägen alldeles ensammen :( vilket var sjukt tråkigt men jag hade min ipod med massa bra musik!

65 mil på 5 timmar!

Jag åkte direkt till mitt stammis sushiställe o köpte mat och dom sa att dom hade saknat mig...haha...tecken på att man kanske är där lite för ofta....ehh?!

Nu ska jag snart krypa ner i min min säng med nya fräscha
lakan som jag fick i julklapp....tack mamma och pappa :) och försöka att inte tänka på hur sjukt jobbigt det kommer vara när klockan ringer kl sju...typ mitt i natten för mig som gått upp tidigast kl 11 de senaste veckorna :))))

Puss och sov så¨gott!!

Kommentarer
Postat av: Din mamma

hej Gumman, Tänk du har en bloggsida det har du aldrig berättat hittade den av en slump i adress sidan du är för rolig, jättekul nu kan jag se vad du hittar på för ngt, känns alltid lika tomt när du åkt härifrån, var tog tiden vägen, hoppas du sover gott i din tulpansäng, och att du kommer UPP imorgon KRAMAR från Mamma

2007-01-07 @ 22:33:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback