The Holiday

I flera veckor har jag velat se den nya filmen med Cameron Diaz, Kate Winslet, Jude Law och Jack Black...The Holiday...och ingen har velat se den med mig!!! :(

Jag berättade om mitt stora problem när jag kom till jobbet i måndags och då visade sig att chefen...Åsa ville också se den! Så vi slog slag i saken och gick och tittade på den samma kväll...alltså igår och guuuud vad bra den var!!!!!!! Jag snyftade, skrattade och blev kär........i Jude Law........jag menar hur snygg får man bli???? Att han dessutom spelar en helt underbar kille i filmen gör ju inte saken bättre :)

SÅ nu rekomenderar (!!) jag alla att se den! Är du lite nere, vinterdeppig, olyckligt kär eller bara sugen på att se en film som fångar ditt hjärta....SE DEN!!


Här har ni mig och chefen i ett helt annat sammanhang:

105754-51


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback