Rosa, rosa och rosa!!!

Här kommer lite bilder från min underbara och seriösa rosa Meodifestivalen fest!!! Det var riktigt lyckat. Vi startade kvällen med att titta på Melodifestivalen finalen och dricka rosa champagne. Hela min lägenhet var utsmyckad med rosa ballonger, rosa ljus, rosa godis.....rosa allt!
Och som den äkta festfixare jag är tvingade jag alla att ha på sig något rosa :)

Det blev en toppenfest med Singstar och massa dricka.......riktigt blött blev det faktiskt...haha!


105754-68

Jag och Lisa i vår extremt fina peruker!!

105754-67

Redo för rosa fest!!!

105754-66

Sötnosar!

105754-65

Jag med söta rosa pojkar i bakgrunden!

105754-64

Jag och Nina i vår klassiska sång pose! Stackars Andreas haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback