Gud vad snygga vi blev!

För ett tag sedan...typ en vecka sedan hade jag, Madde, Anna och Lisa en riktigt underbar tjejdag/kväll.

Jag hade fått ett erbjudande att ta med mig några tjejer till ett ställe som heter The Studio där vi skulle bli sminkade av make-up artist och fotograferade av fotograf....allt helt gratis!!! Det gick ju inte att tacka nej till så som sagt för en vecka sedan var vi där....ett litet men naggande gott tjejgäng. Laddade och redo för total förändring till modell (in our dreams) steg vi in i denna studio....efter lite väntan påbörjades sminkningen.....efter det var det dax att ta på sig sina noga utvalda kläder!!

Sen fotades det som bara den....vi slussades mellan olika bakgrunder, olika outfitts och fick order om att le/inte le/titta in i kameran/titta bort från kameran osv. Självklart varvades denna action med lite vin att lugna nerverna med. 

När fotograferingen var över så var det dax att (ve och fasa) titta på alla bilderna....självklart blev jag dålig på alla bilder medans alla andra blev jätte bra på sina och självklart tyckte alla så om sina egna bilder :)
Vi köpte på oss några väl utvalda bilder.....se nedan för ytterligare urval....bara för er!

Efter fotograferingen gick vi och åt på en jätte mysig restaurang på Östermalmstorg och skålade i champagne för att senare åka hem till Jakob och avsluta en riktigt bra dag med lite Eurovision Song Contest!



NÅGRA AV LISAS BILDER:

105754-85105754-84105754-83

NÅGRA AV MADDES BILDER:

105754-82105754-81105754-80

NÅGRA AV MINA BILDER:

105754-79105754-77105754-76

HELA GÄNGET:

 105754-78

Och för den som undrar var den fjärde tjejens bilder är......så har jag inte fått tag på dom än så ni får nöja er med gruppbilden!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback