Jag har köpt ny bil!!!!

Igår köpte jag en ny bil......en underbar Peugeot 206 cc..................och för den som inte vet står cc för cab!!!
En helt underbar bil som är exakt 11 månader gammal och har en fin mörkgrå färg och inte en enda skråma i lacken........gud vad den är fin!! Min lilla bäbis....

Jag har velat ha en sådan bil i flera år känns det som.....

Det enda tråkiga med detta är att jag måste sälja min gamla bil och jag kommer sakna den jätte mycket :( Är det ornormalt att typ få dåligt samvete för att man inte ger sin gamla bil uppmärksamhet och låter den stå helt ensam i ett öde garage?! För det har jag :( min söta lilla guldfisk.......du kommer bli saknad!

Fast jag måste erkänna att det kändes riktigt bra i dag när jag körde genom Stockholm, nercabat med stekande sol och stereon på hög volym! B) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback