Adaktusson

Sitter o letar febrilt efter kanal 9 så jag slipper få en snigel på ögat om Aduktusson ringer på dörren som reklamen säger, nej ärligt talat går det en bra film där idag. Jag hittade inte den först, när jag väl hittade den så fick jag ändå inte in den så jag försökte söka manuellt och det gick!! När jag är klar trycker jag tillbaka till trean för att se klart Extreme House Makeover.....o trean har försvunnit!!!! Provar desperat alla de andra kanalerna och de är borta allihopa! Hur fan gick det till......en halvtimme senare har jag äntligen fått hyffad ordning på mina kanaler....suck!

Så nu är jag sur och tänker inte titta på filmen i ren protest.....och äta upp allt godiset jag tänkt slänga för att jag bantar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback