Åhhhhh....

....jag kan inte bestämma mig om jag ska sälja min lägenhet här på Söder och flytta till Vasastan! Jag vet att jag verkligen vill bo där eftersom i stort sett alla jag känner bor åt det hållet men jag kan så lite om den delen av stan....eller rättare sagt jag kan så lite om alla delar i stan utom Söder där jag tillbringat hela mitt stockholmsliv.

Jag har tittat lite på hemnet o det finns en hel del potentiella lägenheter jag säkert skulle trivas i. Men jag är i en fas i livet där trygghet är så viktigt. Jag gjorde slut med min kille (sedan 5 år tillbaka) för snart ett år sedan o jag tyckte jag klarade mig ganska bra, jag tog mig i kragen o passade på att byta jobb, något som jag varit sugen på väldigt länge. Då kände jag att det var alldeles för tidigt för att rucka på min balans eller rättare sagt jag hade ingen balans vilket jag gått o inbillat mig. Efter det är jag livrädd för att känna så igen, är jag redo att plocka bort så mycket av min vardag på en gång.....usch jag vet inte. Men som Anna H sa när vi pratade om det....man ska rycka plåstret snabbt!

Om, när och hur jag nu bestämmer mig att flytta så måste jag sälja min lägenhet först....men det är ett helt annat problem. Händig någon?!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback