Bakisanalys

Igår var jag som sagt på Winnerbäck med A och han härliga killkompisar. Jag mötte upp dom samtidigt som konserten började och dom hade suttit o festat innan så jag kände att jag låg lite efter...alkoholmässigt. När vi efter konserten kom till trädgården (såklart) så var det ett måste för mig att snapsa för att komma ifatt.....o gud jag kom ifatt, gick om och sprang rakt in i väggen!! Så klassiskt mig......jag minns till och med att jag stod o tänkte för mig själv "Gud vad jag börjar bli full nu" och tog 3 klunkar öl.....haha

Jag träffade ett "ragg" till min tjejkompis också men jag var duktig o höll låg profil o tänkte nu ska jag inte spela ut min nyfikenhet så att jag upplevs som galen för då kommer även K att uppfattas som galen. Jag var stolt. Måste börja bli vuxen eller något tänkte jag för mig själv :) Jag var ju såklart tvungen att ställa några frågor och jag fick väldigt trevliga svar som jag ville dela med mig till K men mitt nya vuxna jag sa ring henne imorgon! SÅ i morse när jag vaknade satt jag o funderade över hur otroligt duktig jag varit o slog en signal till K. När hon svarar säger hon inte ens hej utan "Jag fick ditt söta och förvirrade meddelande i natt.......hahahahhahaha.....hur full var du egentligen" Och då kom allt tillbaka till mig....fuck! 

Sen var det en annan sak som jag har lite ångest över....jag sa något som jag känner var väldigt pinsamt o hela dagen har jag hört mig själv säga de där....usch jag ryser i hela kroppen och försöker trycka minnet långt in i huvudet......MEN.......nu har jag kommit på att jag kanske bara har drömt att jag sa det? Vad är möjligheterna att det är så? Hoppas.

Jag har också ett minne att jag gick runt o trackasserade tjejgäng i vår närhet för att försöka sälja in Jonas så han skulle få hångla.

Det gick till ungefär såhär:

Jag: Hej tjejer! Hur är läget? Har ni det bra?

Dom: Ja

Jag: Kan det kanske vara så att någon av er är singel o kan tänka sig att träffa en underbart trevlig kille?

Dom: Ehhh....ja?! (MYCKET tveksamt)

Jag: Om ni tittar där (pekar på Jonas, varpå han vinkar lite försiktigt), där är killen i era liv....visst är han sööööööt.....och han är rolig också!

O det här hände inte en gång utan kanske 5!!! 





(konsten att hålla låg profil)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback