Gammal kärlek

I fredags bjöd Anna med mig på Islandshästritt på två timmar! Det var helt fantastiskt....solen strålade, hästarna var små o söta och naturen var jättefin! Det var helt underbart att få galoppera fram i fullfart och känna hästens muskler under sig....gammal kärlek rostar aldrig!

Men som vanligt när det kommer till mig å Anna så var planeringen med tiden urusel. Det tar ca 1½ timme till stallet och när det var en timme kvar tills vi skulle vara där var vi fortfarande i Stockholm och hade ett stort behov av att tanka! Vi ringde dit o meddelade, jag åt min lunch i bilen medans Anna kryssade fram mellan filerna. Jag bytte om genom att klättra till baksätet och slita fram min väska från bagaget och smidigt ta av mig alla kläder och dra på mig ridkläderna. Vi slirade in på grusuppfarten 15 min försent där alla satt snällt o väntade på oss!

Herregud!




TACK ANNA......och Anton!

Kommentarer
Postat av: Elin

myyyys!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback