Jag har ett problem!

Den 23 augusti ska jag på bröllop och jag ser verkligen fram emot det och har lagt mycket tid på att hitta den perfekta klänningen.....det har gått sådär!

Jag hittade en jättefin på Coast på NK men storlekt 12 var för liten och storlek 14 var för stor. Efter en stunds övervägande och rådgivning från Anna så köpte jag den lilla klänningen med tanken att jag ska ju ändå banta....hur lugnt som helst! 

Så problemet är nu att jag inte har gått ner i vikt, jag har inte ens börjat banta och i helgen åt jag McDonalds både fredag och lördag natt så risken att jag gått upp i vikt är överhängande.......fuck.......hur gör jag nu?

Kommentarer
Postat av: Elin

Hej gumman :)

Jag sitter i stugan på Öland och har en genial lösning till dig! (OBSERVERA att jag egentligen är HELT emot sådana här dieter) Men för din skull OCH den vackra klänningen! Så föreslår jag Flygvärdinne dieten! Står exakt hur man gör i nya numret av Amelia..haha, för övrigt kass tidning. Men tror dieten funkar eftersom det i princip är ett recept till självsvält!

OCH attdu garanterat kommer ha gått upp de där 4kilona som du förlorat på 4dagar, direkt dagen efter brölloppet! VAD GÖR MAN INTE :p

Haha..vill man vara fin, så får man svälta sig själv! Kul samhälle vi lever i!

KRAAAAM


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback