Jo jag tackar....

....underbar helg med ett fantastiskt bröllop! Nina var den vackraste bruden jag sett, toasmaster o madame var de duktigaste jag varit med om, talen var top notch allihop (ja kanske utom mitt), det var den godaste champagnen jag druckit, bästa vädret, bästa blandningen av musik och såklart en alldeles perfekt salongsberusning (eller?!)

OCH......jag fångade brudbuketten! Jag hoppas att det är okej att jag plankar bröllopet rakt av till mitt nästa år eftersom det var bästa bröllopet och jag nog behöver lägga min energi på att hitta en kille att gifta mig med....eller va f-n jag gör det själv, då får jag all uppmärksamhet och presenter som bara jag vill ha!

Då. Var. Det. Bestämt......Skönt! 

Kommentarer
Postat av: Jennie

super kul med bröllop nästa år :) jag kommer bara om jag får vara brudtärna i och för sig :P



nu kommer snart Vidar. tror du att du kommer hem något i höst eller du ska inte träffa din systerson förren i jul :S :) älskar dig kram kram



2008-08-25 @ 18:57:22
Postat av: Caroline

Ja visst blir det trevligt med bröllop :)



Jag ska försöka komma hem så fort lilla Vidar kommer till världen! Måste ju se det lilla underverket!



Älskar dig massor!

2008-08-25 @ 22:53:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback