Kickoff Stenugnsbaden

Idag är alla Skandia Mäklare på Kickoff i Göteborg och jag sitter på jobbet (iof självvalt eftersom jag ska på bröllop imorgon i Stockholm) Men just nu känns det jättekul....verkligen. Min eftermiddag består av följande:

16.00 Kontrakt åt Alex som just nu dricker skumpa på sitt hotellrum.
17.00 Kontrakt åt Niclas som just nu vårdar sin baksmälla så han är redo för all in ikväll också.
18.00 Kontrakt åt Niclas som...se ovan
20.00 Spelkväll hemma hos Niklas Holmberg.

Den timmen jag har mellan jobbet och spelkvällen ska jag hinna med följande: Sola, måla tånaglarna, duscha, inpackning, raka mig, slå in presenter, skriva fyndig text till vykort och äta. Det kommer gå jättebra.

Jag måste klappa mig själv på axeln och utnämna mig själv till kollega of the year (eller ja....kanske of the day)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback