Mitt liv - the motionpicture

Jag är inte så bra på att vara själv....mina tankar springer alltid iväg till de mest konstiga ställen....blir nästan lite rädd ibland! När jag varit ensam i några timmar så måste jag nästan prova rösten för att se om jag fortfarande kan prata....

I alla fall så slog det mig att livet kan bli så mycket bättre om man föreställer sig att man är med i en film....som inatt när jag gick upp i mörkret för att jag insåg att jag behövde mina näsdroppar för att kunna somna. Jag inleder med att trampa i min sminkväska som av någon anledning stod på golvet nedanför sängen, jag hoppar smidigt på ett ben för att inte krossar något smink o lyckas istället halvkrossa mitt huvud i dörrkarmen efter om och men ligger jag ganska irriterad i sängen. Då slog det mig, tänk om det varit i en film/serie o detta hänt någon av de medverkande, då hade man skarttat hjärtligt och man hade dessutom haft lite förinspelat skratt vid rätt tidpunkt.....så där låg jag tillslut och skrattade lite för mig själv!

Det var bara det


Kommentarer
Postat av: Elin

asg

Du är ju en riktigt liten komiker! Sötnos! :)

Postat av: Jennie

du är ju helknäpp :P på ett positivt sätt då :) saknar dig synd att du inte kunde vara hemma lite längre kram kram

2008-08-09 @ 19:52:19
URL: http://mammajennie.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback