Ojojoj....mycket att lära!

Såhär ser Elins senast inlägg ut:

Semeeester!!!!

Nu är det VACATION....

Idag är det 08 08 08...

Mina föräldrars bröllopsdag...

och..

så har Stockholmarna fått fnatt!

På Stureplan skall en 37meter lååång bar riggas upp..4 dansgolv i Sturegallerian...och Caroline pratar om att jag skall med på detta...

Hum....det är ju fredag...inte lördag.. får jag festa då? Vill jag ens det?? 

Hum hum...nykter bland massa galna stockholmare.. JAG!? nja....

Den som lever får se!


DÅ undrar jag.....festa på en fredag......att festa på en fredag är ALLTID okej (!) och vännen...om du ska bli mäklare så vänj dig!!

Ses om några timmar och då ska det drickas rosse i stora glas!

Kommentarer
Postat av: ELIN

Haha!

Ja Caroline du är ju onekligen äldre och visare än jag! Och jag är ju faktiskt klar Mäklare idag, så det bör väl firas, I guess, WIhooo!

(Bara ansöka om registrering, sen är jag det på pappret.)

Så I guess att nu är det dags för mig att gå i Carolines fotspår och lära mig hur man "krökar på mäklarvis" - S

Se yaa soon vännen! (men i mina glas blir det skumpa eller vitt ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback