The Grinch

Denna julen känner jag mig som the grinch who stole christmas (minus den gröna färgen och djurliknelsen)...



Jag har INGEN julkänsla what so ever.....jag har tänt min adventssjärna högst 2 gånger, missade lucia, har inte orkat tända tredje ljuset på adventsljusstaken, har inte orkat köpa hyacinter, har inte lyssnat på julmusik, har inte varit på julfika, tycker det är tråkigt att köpa julklappar och har inte pysslat och gjort julkort. Igår kväll när jag slog in julklappar blev jag bara irriterad....saxen försvann när jag satt redo att klippa banden, jag hade missat att förbereda tejpen när båda händerna var upptagna med att hålla tillbaka julklappspapper. Jag orkade knappt krylla snörena....så kära familj om ni ser ett riktigt fult paket under granen i jul så är det mitt.....med största sannolikhet innehållande ett fantasilöst föremål!

(Fast idag när jag köpte julettiketter o dom spelade min bästa jullåt så kände jag något.....längst där inne i magen....)

Kommentarer
Postat av: mamma

Ha ha vänta bara tills du kommer in i min lilla julstuga.. tomten, ljusen, doften, och fast du kämpar emot... så kommer den julkänslan, särskilt när du ser alla klappar, för japp, budgeten sprack i år också

2008-12-19 @ 23:07:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback