Die sonne scheint und alle sind früh

Gud vad underbart det är att solen skiner o man känner att man närmar sig sommaren för varje dag som går! Bara några veckor kvar till midsommar...lovely!

Denna helgen har varit helt fantastisk....började helgen med att åka lite tidigare från kontoret i fredags för att sätta mig i en park inne i city o sola. De slutade med att jag fastnade i Gallerian och shoppade massor (bland annat en jättesöt klänning från Vila) sen mötte jag upp Anette. Vi gick till Hötorget och köpte körsbär, satte oss på konserthusets trappa och stekte oss i solen! Kvällen blev lugnt med en bra film o sushi!

Lördagen sov jag jättelänge och gick sedan på stan men Anette och Anton och njöt av vädret. Anton inhadlade en ny filt inför sommarens alla picknickar och vi invigde den i Berzelipark... På kvällen var det dags för min o Ninas efterlängtade rosa fest! Det blev jättelyckat och i stort sett alla hade tagit på sig något rosa! Jag älskade Skoglunds rosa detalj.......en aftonbaldet sportbilaga nerstoppad i bakfickan :)


105754-87

Kommentarer
Postat av: cecilia

jättefin bild så himla fint kök !!!!!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback