Saker man inte ska ha på sig på gymmet om man tränar så man svettas

Var på gymmet häromdagen och tränade Satsdans (danspass med enkel koordination) framför mig stod en tjej som verkade vara helt övertygad om att hon var på audition för någon cool dansroll på Broadway! Hon dansade och levde sig in så jag nästan blev generad. Det värsta var ändå att hon var klädd i en ljusgrå slapp bomullsoutfit (typisk dansare stil) och vet vet ju alla vad ljusgrå bomull gör när man blir svettig........den blir kraftigt mörkgrå. Jag som då stod bakom henne fick uppleva mörkgråafläckar på ställen jag inte har lust att tänka på när jag tränar......eller rättare sagt aldrig tänka på....speciellt inte på en tjej.....

Usch.....så säg efter mig....ingen ljusgrå bomull på gymmen....hur svårt kan det va?? 

Kommentarer
Postat av: jennie

Ha ha ha vad roligt du skriver.

Ella hälsar att hon skanar sin moster... vi kommer snart till dig och hälsar på. vi ska ju till kålmorden i juli. hej hopp


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback