Skauunee

Idag satt jag o tittade lite på Roomservice o dom filmade från Skåne. Massa fina klipp från platta vidsträckta vyer, vindkraftverk och öresundsbron.......jag kom på mig själv att sitta o fånle i min ensamhet. Jag LÄNGTAR hem!! O vet ni vad det bästa med det hela är? Jo imorgon 16.15 sätter jag mig på tåget och susar ner till Skåne, Kristianstad, Åhus, Snipvägen till min familj! Ska bli härligt då jag skött mig utomordentligt illa och inte varit hemma sen tidig sommar. Jag ska få träffa min sötaste guddotter och hennes nya lillebror och jag har med mig mutor!! Måste ju göra något för att överglänsa min syster som alltid är hemma och har blivit någon form av favorit......ha.....trams!! Vänta bara!!

Jag ska också få träffa Kajsas nya kärlek för första gången....det ska bli väldigt intressant.....måste ju köra klassikern....hörru, om du inte sköter dig måste jag döda dig!!........men i ärlighetens namn så gör han Kajsa så himla lycklig så jag är redan övertygad om att han blir godkänd, hoppas jag blir det......gulp

Och sist men inte minst ska jag träffa Kajsa, min syster Jennie, min syster Jannike, Jossa, mamma och pappa......det kommer bli en mycket bra helg. 

Jag kommer inte tänka någonting på Maria som har visning åt mig imorgon kväll, Niclas som har visning åt mig på söndag och Alex som har visning åt mig på söndag :S

Fuck måste packa!!  


Kommentarer
Postat av: Jennie

SNART är du här. jätte tramsigt men jag har gått och längtat på denna dagen jätte länge som ett barn som längtar efter tomten.. ha ha ha ja jag liknade dig just vid tomten.. Nej men det ska bli skit kul att du äntligen kommer ner. jag ar fixat så det blir fyllda fransbröd imorgon..grymmt gott. kram kram

2008-11-20 @ 14:56:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback