Söndagkväll

Ligger o tittar på Into the Blue och äter salta pinnar. Har haft en riktigt mysig helg, har inte stressat men hunnit med massa ändå. Fest hos Niklas och Karin i fredags med tillhörande utgång. I lördags låg jag hemma några timmar och kurerade min bakfylla. Jag åt Billys Pan pizza med snabbmakaroner....mitt bästa när jag var tonåring! När jag var stadig nog att röra mig utanför dörren mötte jag upp Anette för en fika i Birkastan. Jag gick sen hela vägen tillbaka och hem till Karin o Niklas. Där hade jag, Anna, Karin och Melissa en slapp tjejkväll. Vi lagade tacos och tittade på chickflick. Idag har jag varit med Lisa i nya Nacka Forum. Där slog jag till på en "kofta" till 30-års festen på lördag och en jätte fin outfit till lille Vidar som jag träffar på fredag. I eftermiddags spelade jag tennis som alltid på söndagar och ikväll har jag lagat mat, diskat, tvättat och bytt lakan i sängen.

Nu ska jag snart krypa ner i min nybäddade säng, nyduschad o fräsch med datorn och ett avsnitt av Sex And The City.

Godnatt

Kommentarer
Postat av: jennie

låter som en jätte mysig helg. själv har jag rensat i rabatter och varit på skånesdjurpark i ÖSREGN. men men vad gör man inte för att dom små ska få se lite djur :P längtra så tills på torsdag ska bli jätte kul att träffa dig då. David är inte hemma torsdag till fredag så jag sover kanske oxå hemme hos mamma och pappa så får du träffa en nymornad Ella på fredgasmorgon kl 7 hihi kram

2008-11-17 @ 16:52:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback