Tystnad, tagning!

Jag var på väg hem från Lisa igårkväll vid elva, när jag ska parkera bilen på gatan så är alla platser avspärrade. Tillslut hittar jag en låååångt hemifrån (eller egentligen bara kanske 400 m men ganska långt) när jag går mot lägenheten så ser jag att det är avspärrat för att det håller på att spela in en scen i nya Beck filmen. Mycket spännande action bara några meter från min lägenhet. Jag fick sen en man hoppa ut från ett fönster och en tjej klättra upp för ett stuprör.

Nu ska det helt plötsligt bli kul att se den filmen.....och ja.....jag äääääälskar att bo i Stockholm!



Kommentarer
Postat av: kajsa

varför springer du på sånt här när jag är mitt inne i mitt projekt att få dej att flytta tillbaka till skåne..?

hatar beck. fast inte gunvald.

2008-11-07 @ 15:54:00
Postat av: mamma

Åh så spännande , ngt sånt händer inte i lilla Åhus

men har hört att de spelar in i Ystad oxå, så om du flyttar till Skåne kan du ju åka dit och titta:)Tänkte mkt på Stoffe igår när jag gick och la mig vet inte varför ? men tänkte så här.. ge mig ett tecken om du finns runt mig, inatt kl 03.00 ville Lucky ut i trädgården. och i becksvarta natten satt en fågel och drillade för full hals jättehögt, visst undrar man lite, var det slumpen och i så fall vad var det för fel på fågeln?? november månad och kolsvart Kram mamma /sitter på jobbet, suck en Lördagskväll

2008-11-08 @ 19:40:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback