bla bla bla

Idag har jag inte tränat trots att jag verkligen hade lovat eller snarare tvingat mig själv att jag skulle träna idag.....men man behöver inte träna när man är trött, har ont i ryggen och är jätteynklig o bara vill ligga under filten i soffan. Låg här som ett litet tjurigt barn när Alex kom hem från jobbet.....

Jag: Jag är jättehungrig.

Alex: Men gå o köp något o ät då.

Jag: Nej jag har inte råd att köpa något.

Alex: Men du måste ju ha råd att köpa mat.

Jag: Ja men jag är ändå inte sugen på nått.


och såhär höll det på om allt möjlig, min rygg, dumma kunder, jag är tjock, mat...you name it.

Tillslut fick han iallafall med mig på en minipromenad till Medborgarplatsen och jag piggnade till litegrann, jag köpte McDonald's och lovade mig själv att imorgon....imorgon....ska jag börja banta och träna en riktigt jobbigt pass plus gå en jättelåååång runda på söder.

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback