Inter *fucking* City

Insåg idag att jag bokat ett InterCity tåg istället för ett X2000.....faaaaaaan! Det innebär att resan blir över en timme längre än vad den borde vara och att det inte finns något internet ombord.....AAARRRGGGGHHHH.....och jag är väldigt rädd att det inte kommer finnas något uttag till min dator och att jag inte ens se på film! Behöver köpa en bok att läsa så att jag inte blir galen på vägen....

Men....the big picture.....skit samma......ikväll kommer jag sitta och pimpla vin med världens bästa barndomsvänner och ha en fantastisk helg!!

Avundsjuk? Det hade jag varit :) 

Kommentarer
Postat av: Bisse

Vart ska du?! Nu blev jag nyfiken

2008-10-11 @ 17:42:25
Postat av: ELIN

Ja jag med-missstänker Malmö! Men veeet du! Det tar bara cirka 39 minuter till UPPSALA! Hört det ska vara ett myyyysigt ställe! KRAM ps. visst e det den 26e du fyller? KRAM


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback