Konsten att trötta ut en kille

Om du vill göra en kille riktigt riktigt utmattad (o jag syftar inte på sex så om du är en pubertal fjortis, skratta nu, släpp det sen) ska du placera honom i din soffa, gå in i ditt sovrum och ta på dig en potentiell outfit till kvällens fest, gå ut till honom och fråga:

- Tycker du jag ska ha det här ikväll?
- Ser min rumpa stor ut?
- Ser jag tjock ut?
- Är du säker på att den inte är för utmanande?
- Eller någon annan valfri fråga.

Upprepa sedan processen med cirka 10 olika outfits, att lyssna på hans svar eller ens vänta på svar är helt överflödigt i sammanhanget. Välj slutligen den outfit DU tyckte var finast och ignorera helt hans råd och kommentarer.

När klädvalet är avklarat går du vidare med håret. Ska det vara uppe, nere, sidan, knut osv. osv? Sedan skorna, sedan smycken sedan....

Stackars stackars Alex.....he did not se that coming när han frågade om han fick bo hos mig.....mmooohaaaawwwhhaa (evil plan laugh)

Och när vi ändå är inne på ämnet så....Alex.....att säga att en rumpa ser kramgo ut är INTE en komplimang i min värld!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback