Morgonpigg....javisst

Idag var jag och tränade tennis klockan HALV ÅTTA på morgonen!!! Helt sjukt nöjd.....ni som känner mig vet att detta är en mycket stor uppoffring! Jag kravlade mig ur sängen klockan sju gick som en zombie till toaletten, slängde lite vatten i ansiktet, drog på mig mjukisbyxorna och gick till bilen! Kom bara 5 minuter försent dessutom :)

Mindre kul är att jag under tennis träningen lyckades stuka foten och nästan vrida axeln urled......åhhhhhh.......jag vill inte bli gammal ju!!!!!!!

Damn you birthday!

Kommentarer
Postat av: Jennie

OJ jag är mäkta imponerad!!! trots att jag inte sovit längre än till 7 de senaste 2 åren vardag som helg :P Att du alltid ska skada dig på något vis....KLUMP.....kram kram

Postat av: mamma

Nä men herregud vad håller på att hända.... kl 8 innan jobbet..träna vad har hänt med dig ??? vad har du gjort av Caroline??

2008-10-22 @ 19:13:00
Postat av: mamma

Nä men herregud vad håller på att hända.... kl 8 innan jobbet..träna vad har hänt med dig ??? vad har du gjort av Caroline??

2008-10-22 @ 19:13:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback