Mystiskt

Jag har ett jätte blåmärke på mitt smalben. Upptäckte det igår när jag och Alex satt framför tv:n.....det gör så ont att jag knappt kan röra vid det. Jag funderar och funderar och kan verkligen inte minnas att jag slagit mig. Visserligen festade jag både fredag o lördag men inte så hårt att jag inte skulle minnas något som gjorde att jag har så ont! Spelade Dodgeball i lördags men borde inte få ett sånt blåmärke av en boll.....inte heller kan jag minnas att jag fick en boll så att det gjorde såå ont :(

Men nu när jag sitter o funderar så kom jag o tänka på att jag och Anna smet från två killar på Mosebacke i fredags och skyllde på att jag trillat framför vakterna och därför inte kommit in igen. Detta var totalljug men nu kanske jag blir straffad?! Ett blåmärke som om jag trillat för att straffa mig att jag ljög om att jag trillat........hmmm.........troligvis inte men det är måndag idag och jag står inte för något som tänks o skrivs då....

/C 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback