Nina var hemlig...

...och det visade sig att Nina, Angelica, Anton, Fredrik och Christer ordnat en ÖVERASKNINGSFEST till mig!!

Jag gjorde mig iordning i fredags i tron att jag skulle hem till Fredrik och träffa Nina för att planera nyår...ringer på dörren....dörren öppnas och SURPRISE skriks......det tutas i tutor och hela hallen är full med Happy Birthday-pynt!!!

Sekunderna från att de öppnade dörren till de hade skrikit surprise han jag tänka typ tusen tankar och det kändes som en evighet innan jag fattade vad som hände och kopplade att det faktiskt var en överraskningsfest! Jag blev iaf sjukt glad!!

Det blev en grymt bra kväll med MASSOR med champagne, familjesushi, drinkar, skvaller och dans. Naglo fick äran att besökas av oss på småtimmarna o det var sjukt kul att vara tillbaka där!

Så TUSEN tack för festen......ni fick mig att känna mig väldigt lyckligt lottad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback