Psykbryt!!!

Ahhhhhhhrrrrrgggggg..........jag blir galen! Har världens mest irriterande spel på min mobil........Marble Madness 3D and Madness it is......man ska styra en kula runt en jävla hinderbana på typ 0 sekunder genom att vippa telefonen. Åker man utanför banan så trillar kulan ner  bland molnen eftersom banan helt naturligt befinner sig högt uppe i himlen och kulan tar 1000 sekunder på sig att komma tillbaka vilket suger eftersom jag har 0 sekunder på mig att klara banan!!! Jag sliter mitt hår i klassiskt mad man manér, hoppar upp o ner jämfota som ett argt barn, skakar telefonen i frustration och skriker högt! Det är så sjukt svårt o så löjligt enkelt!

Och. Jag. Kan. Inte. Sluta.

Kommentarer
Postat av: Nea

Vad skönt att det är ngn som oxå blir duktigt irriterad över dessa förbannade telefonspel som "trollbinder" en!



Passar på att gratta dig till att ha blivit moster igen!



//Nea


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback