Tisdagstankar...eller inte

Idag är jag lite less......vill bara åka hem, lägga mig i sängen, dra täcket över huvudet och läsa min bok! Typiskt eftersom jag idag verkligen hade bestämt mig för att träna.......

Ska jag träna o hoppas att endorfinerna piggar upp mig eller ska jag bara skita i ansträngningen och åka hem till sängen?! I vilket fall så ska jag titta på Annas nya lägenhet ikväll så jag kommer inte bli så långvarig varken i sängen eller träningen oavsett vad jag väljer.
 
OM jag väljer sängen ska jag fundera på följande:





Åhhh nu kom min chef med popcorn.....I LOVE popcorn......speciellt på en tisdag!! 


Kommentarer
Postat av: Mamma

hej Gumman ja ligg du och vila lite :) för på fredag kommer vi och ställer upp och ner på hela din helg, ska bli så mysigt, äta gott ute och se lite nya affärer, hoppas vi tar värmen med oss upp till stockholm så kan vi bara sitta och slappa på ngt fik, kanske ett gott glas ... Kram ska bli så roligt att få rå om dig lite kram mamma

2008-10-14 @ 22:37:11
Postat av: Jennie

jag vill oxå..........


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback