Notting Hill

Idag är det strålande sol och sådär lite höstkallt......mycket mysigt!
Får mig att drömma mig bort till djurgården.......det är söndag, jag o en mycket snygg kille går och håller varandra i handen, jag sparkar lite föstrött bland löven, han säger något roligt och jag skrattar till, lutar mig mot honom och han lägger armen om mig. Vi tar en paus på cafét i den där gamla byggnaden och dricker var sin te och värmer våra händer på koppen. Jag har på mig ett par snygga jeans, en stor mysig kofta och en stor mössa. Jag har rosiga kinder och glänsande hår han har ruffsigt mörkt hår och stålande ögon. Tillslut sätter vi oss på en parkbänk i eftermiddagssolen och jag lägger mig med huvudet i hans knä......i bakgrunden spelar någon "When you say nothing at all" med Ronan Keating.......kanske stryker jag handen över kulan på magen (!?)......erhhm.....

.....det är nog läge att sluta titta på romantiska komedier.......
 

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback