Do It Like a Retard!

Sjukt rolig lek som numera är min absoluta favorit på alla fester för all framtid.....do it like a retard!

Instruktioner:
Du laddar kameran och håller upp den, beredd att fotografera. Placerar en väl utvald vän/ovän (fritt val) framför kameran och säger åt denna att:

1. Slappna av i hela ansiktet, ögon, mun, kinder, nacke osv.
2. Skaka huvudet mycket snabbt från höger till vänster (tips: ju mer inlevelse desto bättre)

Sen är det bara att plåta.....jag garanterar en skrattfest utan dess like!! Dock bör jag utfärda en liten varning då offret kan bli mycket upprörd när du någon dag senare lägger upp dessa bilder på Facebook (eller liknande)...tro mig! (Detta är också anledningen att ni bara får se 3 arbetsprover istället för fem)

Här nedan kommer lite arbetsprover:





(Anna Heiroth)



(Melissa Mahan)




(o sist men inte minst....(trumvirvel).......JAG)


Kommentarer
Postat av: Linnea

Hej du!



Det där låter ju som en väldigt bra sak..så man får lite extra roliga bilder oxå!



//Nea (numera fd kollega till din underbara mor!)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback