Fullspäckad helg...

Har inte bloggat på hela helgen men har helt ärligt inte varit alls sugen på det.....av flera olika anledningar har jag försökt hålla mig så långt från lägenheten och allt vad det innebär.....men iaf en liten kort resumé över helgen:

Fredag efter jobbet åkte jag, sen som vanligt, till Norra Bantorget och en fotostudio som ligger där. Där mötte jag upp Anette, hennes kusin och hennes kompis. Vi blev sminkade av en make-up artist och blev fotograferade av en jätteduktig fotograf. Det var riktigt kul och det blev massa bra bilder.....på alla utom mig då förstås. Sen gick vi till East och åt middag och drack vin! Jag var sjuuukt duktig och åkte hem ganska tidigt, vilket inte var så uppskattat av Anna som tyckte jag skulle åka till Eken där hon o Niklas satt och drack.
 
Lördagen gick i sportens tecken igen!! Dodgeball turnering med Balcony Club Dodgeball Crew igen och denna gången vann vi till och med 2 matcher (!!!!!) vilket resulterade i en fjärde plats av totalt nio lag. Grym insats! I pauserna spelade vi basket........I like......alot!

Söndag blev det fullt med jobb. Efter jobbet fick jag gasa direkt till tennisträningen. Jag måste konstatera att tennisen är mitt
Afrodisiakum, jag blir så sjukt lycklig av att spela!! Det börjar släppa lite nu och jag känner att jag blir bättre o bättre för varje gång! Nu har det börja lossna med backhanden den går rakt fram istället för rakt upp i taket!! På kvällen var jag (hör och häpna) på dejt.......det är på tiden tycker jag......varit singel i nästan exakt ett år nu! Måste ta tag i det här nu så jag inte dör en gammal nucka med 12 katter!

/C 

Kommentarer
Postat av: The One and Donny

Underskatta aldrig att dö som en nucka med 12 katter. Det är bättre än vad det låter som (tror jag).


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback