Gladiatorerna

Fastnade framför Amerikanska gladiator på fyran....visste inte ens att det programmet fortafarande existerade....men tydligen! Ganska präktigt och ointressant men det var inte därför jag valde att skriva om det....jag ville mest skryta om att jag har sett programledaren Hulk Hogan i verkligheten. Det var en vacker sommardag när jag och tre tjejkompisar rullade in på hotellet i Santa Monica.....det var tider och förövrigt den enda kändis vi såg under hela vår LA-vistelse. O vi som tom köpte en "star map" och åkte runt o tittade på metall grindar.....som sagt....det var tider!

o ja jag har druckit vin idag

/C


Kommentarer
Postat av: The One and Donny

Hulk Hogan?

Hulk Hogan!

HULK HOGAN!



Mina ögon tindrar. En av min barndoms hjältar. Jösses. Varför antastade ni honom inte? VARFÖR?



Nej, jag har inte druckit vin. Jag är bara sån här.

Postat av: Kajsa

det ska ju tilläggas att vi faktiskt praktiskt taget va brevid Tom Cruise o Sylvester Stallone..

det va bara nån vägg imellan.

dom sprang i ett kändislopp förbi vårt hotell och vi sitter inne och tittar på det hela PÅ TV:N!!!



eller har jag drömt detta i nån konstig dröm nu igen...?

2008-09-26 @ 18:28:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback