Happy birthday to me

Snart fyller jag år och det innebär alltid timmar/dagar av oroande att min dag inte ska bli så underbar som jag vill. Jag är så sjukt fjantig när det gäller födelsedagar.....jag är som ett barn......längtar till den dagen, vill att allt ska vara perfekt, att det ska vara den viktigaste dagen för alla i min omgivning, jag vill gå runt med en myskänsla hela dagen och bli uppvaktad av alla och några till. Såklart är detta oftast inte så stor grej för min omgivning som jag vill eftersom jag fyller just 27 och inte 5 år..... 

Detta året kommer min familj upp den helgen jag fyller år och det kommer bli helt underbart eftersom jag aldrig får träffa dom!! Vi kommer fira min födelsedag på lördagen men jag fyller på söndagen och här till problemet. Nu är jag jättestressad att min söndag kommer bli jättetråkig :( Då åker ju min familj hem (sorgligt) och jag jobbar (förjävligt). Eftersom typ ingen i sthlm tycker om att hitta på saker på söndagskvällar så är jag livrädd att jag kommer sitta hemma på söndagskvällen alldeles ensammen :( What to do?????? Ska jag ordna en mysig födelsedagsfika för nära o kära?  

Ångest iaf!!


/C


Kommentarer
Postat av: jennie

jag har en ideé. jo du skiter helt enkelt i jobbet och följer med en DEL av din familj hem till den övriga delen det vill säga mig, vidar ella och david. och så firar vi dig massor här hemma med ballonger tårta och allt som tillhör ett barnkalas :P. kram kram

2008-09-23 @ 21:55:20
Postat av: mamma Linda

Absolut...ordna ett kalas på kvällen med massor av bullar, gräddtårta hallonsaft och ett stort fat med chokladbullar, taket fullt med ballonger, vi åker faktiskt inte hem förrän på kvällen så vi kan hjälpa dig medan du har visningen, gör inte allt så vitt eller svart ibland går livet lite blandat av dessa färger. kram mamma/ älskar dig

2008-09-24 @ 12:04:30
Postat av: Elin

Eller så kommer du på fika hos mig :) PUSS

Postat av: Jannike

Mamma är läskig, vad fan är chokladbullar? Jag har då aldrig set dem och hade jag ätit dem hade jag kommit ihåg det.

Håller med Jennie! Vi ska shoppa tills vi droppar, låter inte alls bra när man översätter det till svenska! Vi ska helt enkelt shoppa, lågkojuktur eller ej! Jag spelade in en reklamfilm igår!

Kram

2008-09-25 @ 14:16:56
Postat av: mamma

Bollar Bollar Bollar Bollar Bollar Bollar Bollar Bollar Bollar Bollar Bollar jag men för f..

NEGER BOLLAR men vill inte skriva det så det blev choklad bullar, FATTAR NI... :) kram er moder och vad är lågkojuktur...???

2008-09-25 @ 23:41:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback