Jag = förrvirrad

Jag kan vara väldigt tankspridd och inte nog med det så är jag fantastiskt morgontrött dessutom.

Jag hade två grannar som bodde en trappa ovanför mig som hade två barn (med en fantastisk kärlekshistoria, men det är en helt annan berättelse). De gick alltid hemmifrån på morgonen ungefär samtidigt som jag. Eftersom de hade två barn så tog hela gå-ner-för-trappan processen ganska lång tid. Jag är då som värst förvirrad på morgonen, så vissa dagar hann jag springa fram och tillbaka i trappan för att hämta något jag glömt (matlåda, bilnyckel, mobilen osv) flera gånger innan de nått hela vägen ner för trappan. Vilket upplevdes som väldigt komiskt i deras ögon, de hade alltid någon klämkäck kommentar när jag sprang förbi och jag svarade oftast på samma klämkäcka sätt "Det man inte har i huvudet får man ha i benen (stort leende)"  Dom har flyttat nu av anledningar jag ej känner till.......idag saknade jag dom:

Hade kommit hela vägen ner till bilen när jag upptäckte att jag hade satt på mig tröjan bakofram OCH utochin!!

/C

Kommentarer
Postat av: mamma Linda

Om man slår upp orden: förvirrad , morgontrött, glömsk och alldeles ljuvlig på goggel.... kommer det upp på ett foto på dig hmmm konstigt/kram mamma glöm aldrig att vi älskar dig hur du än är

2008-09-11 @ 15:25:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback